Tagasiside 2019

reede, 26. mai 2017

Mõtteterad laagrist

Mida laagrist õppisin? 

  • Koostööd.
  • Mina õppisin iseseisvust.
  • Ma sain teada paljude usside nimesid. 
  • Peab vahest ka olema päevi, kus ei saa kõik hästi minna!
  • Oma klassist rohkem hoolima.
  • Koostööd ja palju põnevaid asju.
  • Ma õppisin jalkat paremini mängima.
  • Ma õppisin matkatarkusi, sõlmi, mänge ja meisterdamist.
  • Ma õppisin kuidas teha unenäopüüdjaid. 
  • Ma sain teada kuidas teha rohkem sõlmesid, ma sain teada kuidas teha palju rohkem asju.
  • Ma sain teada kuidas teha unenägude püüdjat.
  • Polegi midagi õppinud/teada saanud.
  • Sain teada, et laager on äge koht.
  • Midagi. 
  • Grupitööd on enamus huvitavad. 
  • Õppisin tegema sõlmi.
  • Õppisin kui tore on sõpradega.
  • Õppisin uusi sõlmi tegema.
  • Seda, et meeskonnatööna peavad kõik kaasa aitama mitte üksi kusagil nurgas olla ja hakkasin oskama asju mida ma arvasin, et ei oska
  • Õppisin olema iseseisev.
  • Ma õppisin iseseisvust ja tiimitööd.
  • Et peab koostööd tegema ja kui keegi võistlustel puudu jääb, võib lõppeda halvasti.
  • Ma õppisin, mis sõlmed on tugevamad. Ja rohkem kunsti ja ajalugu. 
  • Õppisin, missugune oli Pärnu vanasti.
  • Mina õppisin seda, et peab koostööd tegema koos ja peab olema koguaeg rõõmus, et teised oleksid rõõmsad.
  • Sõlmesid.
  • PÄRNU JÔEST SAIN TEADA UUT. 
  • Õppisin tegema ilusaid pliiatsitopse ja unenäopüüdjaid ning õppisin paremini mängima discgolfi.
  • Ma õppisin siin laagris väga palju õppetööga seotud asju, lihtsalt me tegime neid veidike lahedamalt.
  • Ma õppisin palju loomade kohta.
  • Ma ei mäleta.
  • Joonistama. 
  • Sain teada lähemalt tähistaevast. 
  • Õppisin, et gruppides on töö tegemine palju lihtsam.
  • Õppisin tegema erinevaid sõlmi.
  • Ma õppisin tankat.
  • Seda, et grupis on võimatu midagi teha.
  • Mitte midagi.
  • Kuidas mõõta veest hapnikku, sügavust, läbipaistvust, kiirust ja temperatuuri.
  • Ei õppinud midagi.
  • Kuidas vee temperatuuri, sügavust, hapniku, läbipaistvust mõõta; jalgpalli mängima, madude ja ämblikute kohta.
  • Kuidas räppi kirjutada, kuidas teha tankat, kuidas meisterdada unenäopüüdjat, kuidas vanu asju taaskasutada. Meeskonnatöös õppisin ma seda, et kui kõik teevad tööd koos on palju lõbusam ja lihtsam.
  • Taaskasutamist: õppisime tegema asju vanadest asjadest. Laulu tegemist: õppisime kuidas teha räppi ja regilaulu. Ja palju muud huvitavat.
  • Kuidas veetemperatuuri mõõta ja igasugust madude ja ämblike kohta infot nt mida nad söövad jne.
  • Et tuba tuleb koristada.
  • Ma õppisin meisterdama kasutades taaskasutatud asju, regilaulu paremini tegema ja rannajalgpalli.
  • Tuba koristama paremini.
  • Meeskonnas on võimatu midagi teha.
  • Kuidas orienteeruda, kuidas sõlme teha, tankat ja teki õigesti panemist.
  • Ma õppisin asju meistertama.
  • Sõlmesid teha
  • Õppisin tegema unenäopüüdjat.
  • Räppima.
  • Ma õppisin palju huvitavat Pärnu ajaloo kohta, kuidas teha tankat ja palju huvitavat.
  • Ma õppisin kuidas erinevaid asju taaskasutada, kuidas regilaulu ja räppi teha, kuidas tankat teha ja muud palju huvitavat.
  • Ma õppisin seda kuidas arvestada teistega ja et ma nüüd oskan voodilinu peale panna.
  • Õppisin looduses märkide järgi matkama ja sõlmesid tegema.
  • Ma õppisin meisterdama.
  • Ma õppisin lõngaga ümber käima, sain teada,et meeskonnaga on raske töötada, kuid esinedes on kergendus, et nad su kõrval on.
  • Vett peab jooma, kui käid näiteks matkal, aga mitte kulistada.
  • Erinevaid sõlmi.
  • Ma õppisin seda, et teistega peab arvestama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tänusõnad!